flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян-відвідувачів щодо якості функціонування Великоновосілківського районного суду Донецької області

06 лютого 2019, 13:16

Результати опитування громадян-відвідувачів

щодо якості функціонування Великоновосілківського районного суду Донецької області.

 

            Відповідно до наказу в.о. голови суду від 10 січня 2019 року 2-ог « Про проведення анкетування відвідувачів Великоновосілківського районного суду Донецької області»,  на виконання рішення Ради суддів України № 53 від 17 вересня 2018 року «Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС)  та з метою оцінки якості функціонування суду,  в період з 14 січня 2019 року по 01 лютого 2019 року у Великоновосілківському районному суді  Донецької області було проведено  опитування громадян-відвідувачів суду.

Об’єктами опитування виступали громадяни, які є учасниками судових проваджень.

Завданнями опитування були:

  • отримати загальне уявлення про якість роботи суду;
  • виявити рівень задоволеності громадян умовами перебування в суді;
  • оцінити повноту, ясність та доступність інформації для відвідувачів суду;
  • оцінити дотримання термінів (своєчасність) судового розгляду;
  • визначити, як громадяни сприймають якість роботи суддів та працівників апарату суду;
  • визначити, як громадяни, котрі вже отримали судові рішення в своїх справах, сприймають мотивованість та зрозумілість судових рішень.

Під час опитування всім відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімні анкети безпосередньо в приміщені суду.

Блок 1:загальна характеристика респондента.

Усього в опитуванні, яке проводилось в приміщенні Великоновосілківського районного суду Донецької області суду, взяли участь 11 громадян - відвідувачів, переважно віком від 40 до 59 років (63,64 % респондентів).

Більшість опитаних становили чоловіки (63,64%).

45,46% респондентів мають середню та неповну середню освіту, 36,36 % - базову вищу, повну вищу освіту - 18,18 %. Жоден з респондентів не має вищої юридичної освіти.

72,73% респондентів проживають за межами смт.Велика Новосілка.

100 % відвідувачів в суді представляли особисті інтереси.

72,73 % опитаних брали участь у судовому процесі уперше, 27,27 % - 2-5 разів.

90,91 % відвідувачів вважають, що мають середній статок.

72,73 % є учасниками процесу в перший раз.

63,64 % опитуваних є учасниками цивільного процесу,18,18 %- учасником у справі про адміністративні правопорушення, 9,09  % - учасниками кримінального процесу, 9,09  % - учасниками адміністративного процесу.

            У 63,64 % респондентів справа знаходиться на стадії розгляду, у 9,09 % розгляд справи завершено, а для 27,27 % опитаних розгляд справи ще не розпочато.

100 % респондентів в тій чи іншій мірі обізнані з роботою суду.

 Переважна кількість опитаних громадян-відвідувачів суду оцінили якість роботи суду (за п’ятибальною шкалою: 1-дуже погано - 5 - відмінно) на «4»- 100 %, на «З» ,«2» та «1» не оцінив жоден з респондентів, а 2 респонденти не дали відповіді на поставлене питання.

 Загалом, за результатами опитування середня оцінка якості роботи суду становить 4,0 бали.

Блок 2:Основна частина-оцінювання за вимірами якості.

Доступність суду.

 На запитання «Чи легко Вам було знайти будівлю суду?» 54,55 % опитаних респондентів зазначили «цілком так», «швидше так» - 18,18 %, «більш-менш» (варіант і так,

і ні) – 9,09 %, «швидше ні» - 18,18 %, «цілком ні» - не зазначив жоден респондент.

            Щодо зручності дістатися до будівлі суду громадським транспортом -33,33 % опитуваних відповіли, що більш-менш зручно, 33,33 % - що «швидше ні», 16,67 % - цілком ні, «швидше зручно» - не зазначив жоден респондент, і лише 16,67 %- що цілком зручно.

5 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

            Щодо зручності паркувати автомобіль (достатності паркувальних  місць) біля будівлі суду, то лише 22,22 % респондентів, які користуються автомобілем,відповіли що «цілком зручно», 44,44 % - «швидше зручно», 22,22 % - «більш-менш», «швидше ні»- не зазначив жоден респондент та 11,11 % - «цілком ні». 2 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

            На питання «Чи зазнали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?»100 % відвідувачів відповіли «ні» .

            На питання «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?» - відповідь «цілком так» - надали 20 % опитуваних, «швидше так» - 10 %, «і так, і ні» (більш-менш) – 20 %, «швидше ні» - 60 %, «цілком ні» - 10 %.2 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

На питання «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?»- «цілком так» - 60 %, «швидше так» - 20 %, «і так, і ні» (більш-менш) та «швидше ні» не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 20 %.6 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

            На питання «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подавати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення ін.)?»- «цілком так» - 77,78 %, «швидше так» - 11,11 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 11,11%. 2 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

 Зручність та комфортність перебування у суді.

Чи характерно для приміщень суду:

- достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань?: «цілком так» - 45,45 %, «швидше так» - 45,45 %, «і так, і ні» (більш-менш)  та «швидше ні» не зазначив жоден респондент , «цілком ні» - 9,10 %;

- вільний доступ до побутових приміщень?- «цілком так» - 9,10 %, «швидше так» - 18,18 %,«і так, і ні» (більш-менш) – 36,36 %, «швидше ні» -36,36 %, «цілком ні» не зазначив жоден респондент;

- чистота та прибраність приміщень?- «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 72,73 %, «і так, і ні» (більш-менш) – 18,18 %, «швидше ні» - 9,09 %, «цілком ні» - не зазначив жоден респондент;

- достатність освітлення?- «цілком так» - 45,45 %, «швидше так» - 36,36 %, «і так, і ні» (більш-менш) – 9,09 %, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 9,10 %;

Повнота та ясність інформації

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки оголошень)? - «цілком так» - 18,18 %, «швидше так» - 63,64 %, «і так, і ні» (більш-менш) – 9,09%, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 9,09%;

 Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

-розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень?- «цілком так» - 18,18 %, «швидше так» - 73,73 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні»- не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 9,09 %;

-правил допуску в суд та перебування в ньому?- «цілком так» - 9,09 %, «швидше так» - 81,82 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 9,09 %;

-справ, призначених до розгляду? - «цілком так» - 9,09 %, «швидше так» - 81,82 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 9,09 %;

-зразків документів (заяв, клопотань тощо)? -«цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 70 %,«і так, і ні» (більш-менш) – 20 %, «швидше ні» - 10 %,«цілком ні» - не зазначив жоден респондент.1 респондент не надав відповідь на поставлене питання.

-порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів? -«цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 60%,«і так, і ні» (більш-менш) -30%, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 10%. 1 респондент не надав відповіді на поставлене питання.

    Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет?-«так» - 9,09 %, «ні» - 90,91 %;

Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? - «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 100 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - не зазначив жоден респондент;

 Сприйняття роботи працівників апарату суду.

Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? - «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 87,50 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» -

12,5 %. 3 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

    -доброзичливість, повагу, бажання допомогти?- «цілком так» - 18,18 %, «швидше так» - 72,73 %,«і так і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 9,09 %;

    -однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу? - «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 83,33 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 16,67 %.5 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

    -професіоналізм, знання своєї справи?- «цілком так» - 11,11 %, «швидше так» -77,78 %», «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - 11,11 %,«цілком ні» - не зазначив жоден респондент. 2 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

 Дотримання строків судового розгляду.

- Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? - «цілком так» - 10 %,«швидше так» - 60 %,«і так, і ні» (більш-менш) – 20 %, «швидше ні» - 10 %), «цілком ні» - не зазначив жоден респондент.1 респондент не надав відповіді на поставлене питання.

- Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? - «цілком так» - 10 %,«швидше так» - 60 %,«і так, і ні» (більш-менш) – 10 %, «швидше ні» - 10 %,«цілком ні» - 10 %.1 респондент не надав відповіді на поставлене питання.

- Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? - «цілком так» -

10 %,«швидше так» - 80 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 10 %. 1 респондент не надав відповіді на поставлене питання.

- Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи? - «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 85,71 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 14,29 %.4 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

Сприйняття роботи судді.

   Чи були на Вашу думку, характерними для судді, що розглядав Вашу справу(одноособово чи як голова колегії суддів):

- неупередженість та не залежність(суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був?)- «цілком так» - не зазначив жоден респондент,«швидше так» - 50 %, «і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні»- не зазначив жоден респондент, «цілком ні» - 50 %. 9 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

- коректність, доброзичливість, ввічливість- «цілком так» - 40 %,«швидше так» - 50 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент, «швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 10 %.1 респондент не надав відповіді на поставлене питання.

- належна підготовка до справи та знання справи- «цілком так» - 25 %, «швидше так» - 50 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 25 %.7 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

-надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію? - «цілком так» - 11,11 %, «швидше так» - 66,67 %,«і так, і ні» (більш-менш) – 11,11 %,«швидше ні» - 11,11 %,«цілком ні» - не зазначив жоден респондент.2 респонденти не надали відповіді на поставлене питання.

-дотримання процедури розгляду? - «цілком так» - не зазначив жоден респондент, «швидше так» - 75 %,«і так, і ні» (більш-менш) - не зазначив жоден респондент,«швидше ні» - не зазначив жоден респондент,«цілком ні» - 25 %.7 респондентів не надали відповіді на поставлене питання.

Судове рішення.

            Кількість респондентів, чиї справи вже завершено - 1.

Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? - «так» - 100%, «ні» - 0%;

Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? - «так» - 0%, «ні» -100%;

Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі? - «так» - 100%, «ні» -0%;

Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?- «так» - 100%, «ні» - 0%;

Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою? - «цілком так» - 0 , «швидше так» - 100%, «і так, і ні» (більш-менш) - 0, «швидше ні» - 0, «цілком ні» - 0;

На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим? - «цілком так» - 0, «швидше так» - 100%, «і так, і ні» (більш-менш) - 0, «швидше ні» - 0, «цілком ні» - 0;

Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів,чиї справи вже завершено  складає 1,75 %.

Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду складає  0 %.

Середня кількість візитів до суду, що не були  пов’язані з судовими засіданнями  складає 1,15 %

                                                            ВИСНОВОК:

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про добру оцінку організації роботи Великоновосілківського районного суду Донецької області.

Проведене  опитування дозволило виявити  проблемні організаційні питання в  діяльності  суду,які потребують вдосконалення, як  для  функціонування суду як  установи, так  і  покращення  задоволеності  громадян роботою  суду.   

Ми вдячні всім, хто прийняв участь в опитуванні.

 

За повідомленням прес-служби