Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітичний звіт за результатами опитування працівників апарату
Великоновосілківського районного суду Донецької області
Відповідно до наказу в.о. голови суду від 14 грудня 2018 року 34 « Про проведення внутрішнього опитування(анкетування) у Великоновосілківському районному суді Донецької області», на виконання рішення Ради суддів України № 53 від 17 вересня 2018 року «Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів системи правосуддя, протягом грудня 2018 року в Великоновосілківському районному суді Донецької області було проведено анонімне внутрішнє опитування працівників апарату суду. В опитуванні прийняв участь 21 респондент.
Опитування проводилось з метою отримання інформації, що використовуватиметься для прийняття управлінських рішень та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду, а саме: забезпечення належних умов праці, підвищення ефективності використання наявних ресурсів, покращення матеріально - технічного забезпечення роботи суду, підвищення ефективності управління судом та ефективності кадрової політики і роботи. Це опитування допоможе усунути проблеми та недоліки як в організації роботи суду, так і у стосунках з відвідувачами суду (учасниками судових проваджень).
Розглянемо анкети.
Стать респондента: Чоловіча- 4,Жіноча -17
І. Якою мірою працівники апарату Великоновосілківського районного суду Донецької області (далі – суд) задоволені умовами праці у суді (умови на робочому місці; зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів; можливість для підвищення кваліфікації; стиль управління, характерний для голови суду та керівника апарату; забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо)? (Всього 20 критеріїв).
Для цього працівникам апарату суду запропоновано надати відповіді за п’ятибальною шкалою, де 5 – повністю задоволені; 1 – зовсім не задоволені; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місце (наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення тощо) |
|
|
9 |
8 |
4 |
|
3,7 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
|
1 |
5 |
11 |
2 |
1 |
3,4 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
|
|
7 |
4 |
9 |
|
3,9 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
|
|
1 |
6 |
5 |
8 |
2,5 |
5 |
Телефонний зв’язок |
2 |
1 |
3 |
2 |
8 |
5 |
2,9 |
6 |
Доступ до інтернету |
1 |
4 |
4 |
6 |
5 |
|
3,3 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
1 |
11 |
9 |
|
4,4 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання тощо) |
2 |
|
3 |
4 |
8 |
1 |
3,2 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
|
|
|
10 |
9 |
2 |
4,05 |
10 |
Перспективи професійного зростання |
|
|
3 |
9 |
4 |
5 |
3,1 |
11 |
Стиль управління, характерний для голови суду |
1 |
1 |
1 |
9 |
6 |
3 |
3,4 |
12 |
Стосунки у колективі (соціально- психологічний клімат) |
1 |
2 |
7 |
10 |
1 |
|
3,4 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
1 |
10 |
7 |
3 |
3,7 |
14 |
Дотримання принципів справедливості та обґрунтованості при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
1 |
2 |
6 |
8 |
2 |
|
3,1 |
15 |
Стиль управління, характерний для керівника апарату суду |
|
1 |
2 |
7 |
8 |
3 |
3,6 |
16 |
Графіки роботи суду (час початку робочого дня, час обідньої перерви,відпустки тощо) |
1 |
|
1 |
10 |
9 |
|
4,2 |
17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу в позаробочий час |
|
3 |
2 |
5 |
5 |
6 |
2,6 |
18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо |
|
|
2 |
11 |
8 |
|
4,3 |
19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
|
2 |
11 |
8 |
|
4,3 |
20 |
Безпека у приміщеннях суду |
|
1 |
4 |
7 |
7 |
2 |
3,6 |
ІІ. Чи не виникало у працівників апарату суду відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими (тобто наявні ресурси використовуються не зовсім правильно та раціонально)? Запропоновано наступні варіанти відповідей:
- я в цьому впевнений – 0 респондентів;
- таке відчуття виникало досить часто – 2 ( 9,52%) респондентів;
- інколи виникало – 10 (47,62%) респондентів;
- не виникало – 4 (19,05%) респондентів;
- важко сказати – 5(23,81 %) респондентів.
ІІІ. Працівникам апарату суду потрібно було вказати на те наскільки вони погоджуються з твердженнями про те, що голова суду: піклується про колектив; є добрим організатором; є коректним та ввічливим у службових відносинах тощо? (Всього 16 критеріїв).
Для цього працівникам апарату суду запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
|
3 |
10 |
6 |
2 |
3,7 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
14 |
5 |
2 |
3,8 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
7 |
9 |
3 |
2 |
3,4 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
8 |
6 |
2 |
5 |
2,7 |
5 |
Є добрим організатором |
|
|
2 |
5 |
4 |
10 |
2,2 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
11 |
9 |
1 |
4,2 |
7 |
Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду |
|
|
|
6 |
7 |
8 |
2,8 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
2 |
2 |
2 |
8 |
5 |
2 |
3,2 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
10 |
10 |
1 |
4,2 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
|
3 |
15 |
3 |
4,1 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
5 |
6 |
10 |
2,3 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань-підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
7 |
4 |
10 |
2,3 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
|
11 |
7 |
3 |
3,7 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
1 |
6 |
6 |
8 |
2,7 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
1 |
6 |
13 |
1 |
4,4 |
16 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
14 |
7 |
3,3 |
Для цього працівникам апарату суду запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
|
4 |
6 |
9 |
1 |
2,4 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
3 |
10 |
6 |
2 |
3,7 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
7 |
4 |
10 |
|
4,1 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
2 |
11 |
7 |
|
|
3,1 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
2 |
10 |
8 |
1 |
4,1 |
6 |
Є добрим організатором |
|
1 |
2 |
8 |
10 |
|
4,2 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
2 |
9 |
9 |
1 |
4,1 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
3 |
4 |
4 |
10 |
|
4,0 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
6 |
1 |
7 |
6 |
|
3,5 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
4 |
4 |
3 |
9 |
1 |
3,6 |
11 |
Ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб,що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
1 |
|
8 |
12 |
|
4,5 |
12 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
8 |
9 |
4 |
3,6 |
13 |
Приймає неупереджені кадрові рішення-підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
1 |
5 |
3 |
8 |
4 |
3,3 |
14 |
має взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
9 |
10 |
2 |
4,1 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
10 |
9 |
2 |
4,1 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
3 |
4 |
14 |
|
4,5 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
5 |
10 |
6 |
3,3 |
Для цього працівникам апарату суду запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; важко відповісти - не зазначив жоден респондент.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
|
|
|
8 |
6 |
7 |
2,9 |
2 |
Мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
|
|
|
9 |
6 |
6 |
3,1 |
3 |
В своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
|
|
|
2 |
7 |
12 |
2,05 |
Надані наступні варіанти відповідей:
- важко сказати – зазначив 13 (61,90 %) працівник апарату суду;
- практично завжди не збігається – не зазначив жоден респондент;
- у більшості випадків не збігається – не зазначив жоден респондент;
- у більшості випадків збігається – 4 (19,05%) працівників;
- практично завжди збігається –4 (19,05%) працівників.
VII. Яку саме роботу чи окремі доручення виконували працівники апарату суду за минулий тиждень, що передував заповненню анкети? При цьому, працівникам апарату суду запропоновано наступні запитання.
VII.1. Яку частину робочого часу витратили працівники апарату суду на виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені їхніми посадовими обов’язками (є не властивими для їхньої посади)?
Варіанти відповідей є наступними:
- такого не було – зазначили 11 (52,39 %) респондентів;
- до 10% - вказали 5(23,81%) респондентів;
- 11-30% - 2 (9,52%) респондентів;
- 31-50% - 3 (14,28%) респондентів;
- 51% і більше -не зазначив жоден респондент.
VII.2. Якщо такі випадки були, то чию роботу виконували працівники апарату суду?
Варіанти відповідей:
- іншого працівника апарату суду – зазначили 6 (28,57%) працівників;
- судді (суддів) – 1 (4,76%) працівники;
- керівника апарату суду та голови суду (заступника голови) – не вказав жоден працівник;
- інше – 3 (14,28%) працівників;
- не відповіли на запитання – 11 (52,39%) працівників.
VIII. Чи доводилось працівникам апарату суду протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому? Варіанти відповідей:
- це відбувалось постійно – 1(4,76 %) відповідей;
- досить часто – 3 (14,28 %) відповідей;
- інколи – 11 (52,39 %) відповідей;
- ніколи – 6 (28,57 %) відповідей.
VIII.1. Якщо такі випадки були, то чим це пояснюється? Працівникам апарату суду запропоновано обрати кілька варіантів відповідей.
Варіанти відповідей:
- кваліфікація та досвід працівника апарату суду ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно – не вказав жоден працівник;
- існує нерівномірність розподілу навантаження – 3 (14,28 %) відповіді;
- загальне навантаження на суд є надто великим, тобто не встигають всі працівники – 5 (23,81%) відповідей;
- немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп’ютери тощо) – не вказав жоден працівник;
- інша причина – 7 (33,34%) відповідей;
- залишились без відповіді – 6 анкет (28,57 %).
ІХ. Чи є корисними для працівників апарату суду семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?
Запропоновано наступні варіанти відповідей:
- дуже корисні – 5 (23,81%) відповідей;
- швидше корисні, ніж ні – 15 (71,43%) відповідь;
- швидше не корисні – 1 (4,76 %) відповіді;
- зовсім не корисні – не вказав жоден працівник;
- зовсім не корисні – не вказав жоден працівник;
Х. Якою мірою наведене нижче є характерним для суду (наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників; поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування; недостатня чисельність працівників апарату; нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт; автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її)?
Для цього працівникам апарату суду запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 5 – не характерно; 4 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 2 – частково характерно; 1 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
10 |
1,5 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
|
|
|
6 |
8 |
7 |
3,05 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
1 |
1 |
1 |
2 |
8 |
8 |
2,6 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт |
|
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
2,9 |
5 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її |
1 |
1 |
1 |
7 |
5 |
6 |
2,8 |
ХІ. Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду (доброзичливість, коректність, ввічливість; почуття належності до одного колективу; взаємодопомога, обмін інформацією; шанобливе ставлення до відвідувачів суду; обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег; взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації))?
Для цього працівникам апарату суду запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
|
|
5 |
10 |
4 |
2 |
3,5 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
1 |
2 |
8 |
4 |
5 |
1 |
3,3 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
|
1 |
4 |
12 |
3 |
1 |
3,6 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
|
|
5 |
6 |
9 |
1 |
4,0 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
7 |
1,8 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
|
1 |
3 |
8 |
6 |
3 |
3,5 |
ХІІ. Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?
ХІІ.1. Особисте навантаження:
- зросло - в 13 ( 61,91 %) випадках;
- не змінилось - в 8 (38,09 %) випадках;
- зменшилось - не вказав жоден опитаний працівник апарату суду
.
ХІІ.2. Умови праці (якість робочого місця):
- покращилися – 8 (38,09 %) відповідей;
- не змінилися – 13 (61,91 %) відповідей.
На погіршення умов праці (якості робочого місця) не вказав жоден опитаний працівник апарату суду
ХІІ.3. Стан приміщення суду:
- покращився – 18 (85,72 %) відповідей;
- не змінився – 3 (14,28 %) відповідей.
На погіршення стану приміщень суду не вказав жоден опитаний працівник апарату суду
ХІІ.4. Відносини у колективі:
- покращилися – 2 (9,52 %) відповідей;
- не змінилися – 19 (90,48 %) відповідей;
- погіршились – не вказав жоден опитаний працівник апарату суду
ХІІ.5. Організація роботи та управління судом:
- покращилася – 4 (19,05 %) відповідей;
- не змінилася – 17 (80,95 %) відповідей;
- погіршилися – не вказав жоден опитаний працівник апарату суду
ХІІІ. Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?
ХІІІ.1. Умови праці (якість робочого місця):
- покращилися – 8 (38,09 %) відповідей;
- не змінилися – 13 (61,91 %) відповідей.
На погіршення умов праці не вказав жоден опитаний працівник апарату суду.
ХІІІ.2. Стан приміщення суду:
- покращився – 18 (85,72 %) відповідей;
- не змінився – 3 (14,28 %) відповідей;
На погіршення стану приміщення суду не вказав жоден опитаний працівник апарату суду.
ХІІІ.3. Відносини у колективі:
- покращилися – 3 (14,28 %) відповідей;
- не змінилися – 18 (85,72 %) відповідей;
На погіршення відносин у колективі не вказав жоден опитаний працівник апарату суду.
ХІІІ.4. Організація роботи та управління судом:
- покращилася – 6 (28,57 %) відповідей;
- не змінилася – 15 (71,43%) відповідей;
На погіршення організації роботи та управління судом не вказав жоден опитаний працівник апарату суду.
На підставі аналізу даних проведеного опитування працівників Великоновосілківського районного суду Донецької області можна зробити наступні висновки.
Працівники апарату в цілому задоволені умовами праці: робочими місцями, матеріальним забезпеченням, комп’ютерною технікою, мають можливість доступу як до телефонного зв’язку, так і до інтернету, а також добре оцінюють можливість використання локальної комп’ютерної мережі суду, вважають зручними та комфортними для перебування відвідувачів приміщення суду та зали судових засідань.
Проведене анкетування виявило як негативні, так і позитивні характеристики керівництва апарату суду, що пов’язані із організацією внутрішньої роботи суду і її здійснення.
В цілому працівники апарату суду реагують позитивно на семінари, тренінги, підвищення кваліфікації, вважають їх корисними, необхідними та бажають в подальшому підвищувати кваліфікацію.
На підставі проведеного анкетування з метою покращення умов та ефективності праці слід підвищити безпеку перебування у приміщенні суду (встановити металошукачі в приміщенні, забезпечити належною охороною приміщення суду), при розподілі окремих доручень чи покладанні обов`язків на працівників суду, які прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов`язками, враховувати досвід і навантаження, однаково неупереджено ставитися до всіх працівників та відвідувачів суду, враховувати думки та побажання працівників при прийнятті рішень. Бажається бачити кращою можливість для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час.
Аналітичний звіт за результатами опитування суддів
Великоновосілківського районного суду Донецької області
Відповідно до наказу в.о. голови суду від 14 грудня 2018 року 34 « Про проведення внутрішнього опитування(анкетування) у Великоновосілківському районному суді Донецької області», на виконання рішення Ради суддів України № 53 від 17 вересня 2018 року «Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів системи правосуддя, протягом грудня 2018 року в Великоновосілківському районному суді Донецької області було проведено анонімне внутрішнє опитування суддів. В опитуванні прийняв участь 2 суддів.
Опитування проводилось з метою отримання інформації, що використовуватиметься для прийняття управлінських рішень та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду, а саме: забезпечення належних умов праці, підвищення ефективності використання наявних ресурсів, покращення матеріально - технічного забезпечення роботи суду, підвищення ефективності управління судом та ефективності кадрової політики і роботи. Це опитування допоможе усунути проблеми та недоліки як в організації роботи суду, так і у стосунках з відвідувачами суду (учасниками судових проваджень).
Розглянемо анкети.
Стать респондента: Чоловіча- 0,Жіноча -2
І. Якою мірою Ви задоволені умовами праці у суді (умови на робочому місці; зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів; можливість для підвищення кваліфікації; стиль управління, характерний для голови суду та керівника апарату; забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо)? (Всього 21 критерій).
Для цього суддям запропоновано надати відповіді за п’ятибальною шкалою, де 5 – повністю задоволені; 1 – зовсім не задоволені; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місце (наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення тощо) |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
1 |
|
1 |
|
|
|
2,0 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
|
1 |
|
1 |
|
|
3,0 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
|
1 |
|
1 |
|
|
3,0 |
5 |
Телефонний зв’язок |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
6 |
Доступ до інтернету |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання тощо) |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
1 |
|
|
1 |
|
|
2,5 |
10 |
Справедливість та обґрунтованість навантаження(справ у провадженні) |
1 |
|
|
1 |
|
|
2,5 |
11 |
Стиль управління, характерний для голови суду |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
12 |
Стосунки у колективі (соціально- психологічний клімат) |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
14 |
Достатня кількість залів судового засідання |
|
1 |
|
1 |
|
|
3,0 |
|
Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо(помічник, секретар) |
|
|
1 |
|
1 |
|
4,0 |
15 |
Стиль управління, характерний для керівника апарату суду |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
16 |
Графіки роботи суду (час початку робочого дня, час обідньої перерви,відпустки тощо) |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу в позаробочий час |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
20 |
Безпека у приміщеннях суду |
2 |
|
|
|
|
|
1,0 |
ІІ. Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими (тобто наявні ресурси використовуються не зовсім правильно та раціонально)? Запропоновано наступні варіанти відповідей:
- я в цьому впевнений – 0 респондентів;
- таке відчуття виникало досить часто – 2 (100 %) респондентів;
- інколи виникало – 0 респондентів;
- не виникало – 0 респондентів;
- важко сказати – 0 респондентів.
ІІІ. Суддям потрібно було зазначити наскільки вони погоджуються з твердженнями про те, що голова суду: піклується про колектив; є добрим організатором; є коректним та ввічливим у службових відносинах тощо? (Всього 18 критеріїв).
Для цього суддям запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
1 |
|
1 |
|
4,0 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
4 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
5 |
Є добрим організатором |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
7 |
Забезпечує належне виконання рішень зборів суддів вашого суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань-підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
16 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
17 |
Не втручається у розгляд справ суддями, поважає їхню незалежність, ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на них |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
18 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
Для цього було запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
1 |
|
1 |
|
4,0 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
6 |
Є добрим організатором |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
11 |
Ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб,що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
12 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
13 |
Приймає неупереджені кадрові рішення-підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
14 |
має взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
Для цього суддям запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – цілком ні; 2 - швидше ні; 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні); 4 – швидше так; 5- цілком так; важко відповісти - не зазначив жоден респондент.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
2 |
Мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
3 |
В своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
4 |
обворюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
5 |
визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
6 |
заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади у вашому суді, та керівника апарату суду |
|
1 |
|
|
1 |
|
3,5 |
7 |
обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України |
|
|
1 |
|
1 |
|
4,0 |
8 |
обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду, і пропонують шляхи розв’язання окремих проблем |
|
|
|
2 |
|
|
4,0 |
9 |
обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
10 |
скликаються не рідше одного разу на три місяці |
Ні-1, Так-1 |
|
|
Надані наступні варіанти відповідей:
- важко сказати - не зазначив жоден респондент;
- практично завжди не збігається - не зазначив жоден респондент;
- у більшості випадків не збігається - не зазначив жоден респондент;
- у більшості випадків збігається - не зазначив жоден респондент;
- практично завжди збігається - 2 (100 %) респондентів.
VII. Яку саме роботу чи окремі доручення виконували судді за минулий тиждень, що передував заповненню анкети? При цьому, суддям запропоновано визначити, який приблизно відсоток робочого часу було витрачено на види робіт(дії), що не мають прямого стосунку до підготовки та розгляду справ.
Надані наступні варіанти відповідей:
- такого не було – зазначили 1 (50 %) респондентів;
- до 10% - вказали 1(50 %) респондентів;
- 11-30% - не зазначив жоден респондент;
- 31-50% - не зазначив жоден респондент;
- 51% і більше -не зазначив жоден респондент.
VIII. Чи доводилось суддям протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому? Варіанти відповідей:
- це відбувалось постійно - 1(50 %) відповідей;
- досить часто - не зазначив жоден респондент;
- інколи - 1 (50 %) відповідей;
- ніколи - не зазначив жоден респондент.
VIII.1. Якщо такі випадки були, то чим це пояснюється? Суддям запропоновано обрати кілька варіантів відповідей.
Варіанти відповідей:
- кваліфікація та досвід працівника апарату суду ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно - не вказав жоден респондет;
- існує нерівномірність розподілу навантаження - не вказав жоден респондент;
- загальне навантаження на суд є надто великим, тобто не встигаємо всі - 2 (100 %) відповідей;
- немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп’ютери тощо) - не вказав жоден респондет;
- інша причина - не вказав жоден респондент;
- залишились без відповіді - не вказав жоден респондент.
справ, що перебувають у провадженні)? Суддям запропоновано обрати один варіант відповідей.
- навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними)- не вказав жоден респондент;
- справ не так багато, але деякі з них надто складні - не вказав жоден респондент;
- справ багато, але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду)- не вказав жоден респондент;
- навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 20-30% більше, ніж мало б бути)- не вказав жоден респондент;
- навантаження є надмірним- 2 (100 %) відповідей;
Х. Чи є корисними для суддів семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?
Запропоновано наступні варіанти відповідей:
- дуже корисні - 1 (50%) відповідей;
- швидше корисні, ніж ні - 1 (50%) відповідь;
- швидше не корисні - не вказав жоден респондент;
- зовсім не корисні - не вказав жоден респондент;
- зовсім не корисні - не вказав жоден респондент;
ХІ. Якою мірою наведене нижче є характерним для суду (наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників; поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування; недостатня чисельність працівників апарату; нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт; автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її)?
Для цього суддям запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 5 – не характерно; 4 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 2 – частково характерно; 1 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт(що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ) |
|
|
|
|
2 |
|
5,0 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження(справ)серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
|
|
1 |
|
1 |
|
4,0 |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її |
|
|
|
1 |
1 |
|
4,5 |
ХІІ. Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду (доброзичливість, коректність, ввічливість; почуття належності до одного колективу; взаємодопомога, обмін інформацією; шанобливе ставлення до відвідувачів суду; обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег; взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації))?
Для цього суддяям запропоновано використовувати п’ятибальну шкалу, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
|
1 |
1 |
|
|
|
2,5 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
|
1 |
|
1 |
|
|
3,0 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
1 |
|
1 |
|
|
|
2,0 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
|
|
1 |
1 |
|
|
3,5 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
1 |
|
|
1 |
|
|
2,5 |
ХІІІ. Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?
ХІІІ.1. Особисте навантаження:
- зросло - в 2 ( 100 %) випадках;
- не змінилось - не вказав жоден респондент;
- зменшилось - не вказав жоден респондент.
.
ХІІІ.2. Умови праці (якість робочого місця):
- не змінилися - 1 (50 %) відповідей.
- погіршились - 1 (50 %) відповідей
На поліпшення умов праці (якості робочого місця) не вказав жоден респондент.
ХІІІ.3. Стан приміщення суду:
- покращився - 1 (50 %) відповідей;
- не змінився - не вказав жоден респондент.
- погіршились - 1 (50 %) відповідей
ХІІІ.4. Відносини у колективі:
- покращилися - не вказав жоден респондент;
- не змінилися - 2 (100 %) відповідей;
- погіршились - не вказав жоден респондент.
ХІІІ.5. Організація роботи та управління судом:
- покращилася - не вказав жоден респондент;
- не змінилася - 2 (100 %) відповідей;
- погіршилися - не вказав жоден респондент.
Отримана інформація викладена у звіті та буде використана для прийняття управлінських рішень та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду.