flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Великоновосілківського районного суду Донецької області у 2020 році!

08 лютого 2021, 16:16

А Н А Л І Т И Ч Н А   Д О В І Д К А

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Великоновосілківського районного суду Донецької області у 2020 році

          Найважливішими завданнями суду по роботі зі зверненнями громадян  під час розгляду звернень та інформаційних запитів є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у їх вирішенні всебічного, своєчасного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне вирішення їх, захист законних прав та інтересів громадян та недопущення посягання     на них.

          Робота зі зверненнями громадян у суді здійснювалася відповідно до вимог чинного законодавства та направлена на забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення із заявами чи скаргами щодо оскарження певних рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, відновлення їхніх порушених прав і законних інтересів.     

         Прийом громадян у Великоновосілківському районному суді Донецької області здійснювався головою суду,  керівником апарату суду у встановлені дні прийому відповідно до графіку прийому громадян, який розміщений у приміщенні суду на дошці оголошень та на офіційному вебсайті суду.

         Слід зазначити, що в непоодиноких випадках прийом громадян протягом робочого часу здійснювався незалежно від затвердженого графіку, що в значній мірі сприяло попередженню виникнення скарг.

Протягом 2020 року до Великоновосілківського районного суду  Донецької області надійшло 5 звернень громадян (в порівнянні з 2019 роком кількість звернень, що надійшли до суду, зменшилась).

         У зверненнях громадян порушувалися наступні питання щодо:

-  незгоди з судовим рішенням;

- відсутності в матеріалах справи великої кількості документів, які були надіслані через Електронний суд;

- тяганини по справі;

- відводу судді;

- сканування документів по справі та прикріплення до обліково-статистичної картки.

          За результатами розгляду громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді про наслідки розгляду звернення та прийняте рішення.

          Звернення громадян, що надходили до суду,  розглядалися та вирішувалися у строки, визначені чиним законодавством України в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

          По фактах, викладених у зверненнях громадян, проводилася перевірка, за результатами якої, заявникам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді, роз’яснювалися положення чинного законодавства.

         Залишків  не розглянутих скарг та звернень - немає.

         Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, реалізація законних прав та інтересів громадян постійно знаходиться під контролем голови суду та керівника апарату.

        З метою покращення організації роботи суду, спрямованої на виконання Закону України  «Про звернення громадян» та зменшення кількості надходження заяв та скарг  з  працівниками апарату суду  проводяться навчання по вивченню діючого законодавства, обговорюються інші заходи, які необхідні для правильного та своєчасного розгляду звернень.

           

Заступник керівника апарату                                                                О.С.Косарева